Ивета Станимирова Ивета Станимирова

Заглавие: Включване на риба в менюто

Създадена на: 14 Юни 2012 16:01

Здравейте, доста се говори за ползата от консумацията на риба. Колко често трябва да присъства тя в менюто ни и има ли значение как я приготвям - печена, пържена и т.н.?
Валентина Стойнева Валентина Стойнева
Диетолог
Здравейте, наистина рибата е изключително полезна и е важно да присъства в менюто ни. Хубаво е да консумирате риба поне веднъж седмично, а ако имате възможност - 2 или 3 пъти в седмицата. Препоръчително е да купувате прясна риба, макар че това създава доста неудобства, защото е по-скъпа и се намира по-трудно. Но замразена също е вариант. Приготвяйте я най-добре печена на фурна с малко зехтин или печена на скара. Не е препоръчително да я пържите.
Валери Кирилов Валери Кирилов
Аз месо не ям, но поне 2 пъти в седмицата ям риба. Много е полезно и организмът ми се чувства наистина добре. От нея не бих се отказал, въпреки че пак е животински продукт, но е много ценна от гледна точка на веществата, които съдържа.
Таня Лилова Таня Лилова
Аз също много обичам рибка, но предвид че също предпочитам да е прясна, определено е доста натоварващо за бюджета да си купувам 2-3 в седмицата.
Деси Дочева Деси Дочева
Пържена е най-вкусна, колко жалко, че така не е толкова полезна. Печена ми става някаква суха и твърде постна.
Албенчето Милкова Албенчето Милкова
За да не става суха, като я печеш, комбинирай я с някакъв сос. Има различни варианти според предпочитанията. Аз лично обичам сметановия сос, много вкусно се получава.
Деси Дочева Деси Дочева
Не звучи лошо, благодаря. Може и да пробвам соса с кисело мляко, изглежда добра комбинация.
Ивета Станимирова Ивета Станимирова
И печена е вкусна, за мен като цяло няма голямо значение как ще я приготвям, все ми харесва. Но щом пържена не е много полезна, няма да я пържа.
Легенда:
- въпрос
- отговор на зададения въпрос